what is life right now! 

Hey baes, what is live right now!? I never thought it will get tough like it is right now, I am a busy busy bee! My days look like this: waking up at 6-7 in the morning, getting ready for work, mostly til 18 o’clock and afterwards driving to Uni to study for some upcoming things. Sometimes it is so annoying, I have no time for anything. And when I get home, I try to do a post or something over on social media. I feel so bad if I don’t post regularly or upload on the social m. I know, it is just a hobby because of time lack, but I want more time for it. I really enjoy it, I never had a hobby besides sports so something seemed to be missing. It is a very creative hobby, with all the page designing and editing. I did everything by myself which is what I like, so I can be sure it is done right. Hehe I even feel bad “complaining” about it cause I am so lucky to be able to study and do what I want in life. There are so many people who can not, who don’t have the opportunities. I even know people from my family who live lives like that. I am thankful! It is very important to be. It would be nice to have a day or so just for myself. Okay, that’s enough now! I already feel better sharing that with you! Do you have concerns, something on your mind? Please share with us! Ii will help you as well. : )

So, I need better Organisation with my life! Any tips for me!?

Hallo Baes, was ist bloß aus meinem Leben geworden? Ich dachte nicht, dass es so stressig werden kann. Ich bin ein fleißiges Bienchen. Meine Tage sehen wie folgt aus: ich stehe in der früh gegen 6-7 Uhr auf, fahren In die Arbeit bis Ca. 18 Uhr (meistens), fahre direkt dannach auf die Uni um zu lernen und fahre nach einigen Stunden wieder zurück. Heim angekommen versuche ich eine Post für den Blog zu verfassen oder etwas in Social Media zu posten. Ich habe immer so ein schlechtes Gewissen wenn ich nicht regelmäßig poste. Ich mache es sehr gerne, mein Hobby, bei dem ich kreativ sein kann. Bevor ich dieses Hobby hatte, fehlte immer etwas. Ich möchte mehr Zeit dafür haben und mehr daraus machen. Ich habe nur das Gefühl für nichts mehr Zeit zu haben! BeSser gesagt ich habe keine Zeit, nicht nur das Gefühl! Ich fühle mich schlecht dabei mich zu beklagen weil ich so viel Glück habe. Es gibt so viele Menschen die keine Wahl haben, keine Möglichkeit dazu zu studieren und sich weiterzubildenden. Ich kenne sogar Leute aus meiner Familie die so ein Leben leben. Ich. In seh dankbar und weis zu schätzen was ich habe! Es ist sehr wichtig sich das bewusst zu machen auch wenn es hart ist und Stress mit sich bringt. Es wäre nur schön mehr Zeit zu haben. Okay, genug davon! Ich fühle mich schon besser nachdem ich das mit euch teile. Wie sieht es bei euch aus? Habt ihr auch viel Stress im Leben? Teilt es mit uns, bitte. : ) Es hilft euch sicher auch.

Habt ihr tipps für mich, wie es besser zu planen wäre??

SaveSave