old hat – Zara, top – h&m, jeans – Zara 

Hey guys, I am finishing up work for today. My eyes are starting to hurt a bit, I am staring into the computer for almost all day. I do it at work and after work for Uni. Well, thats how it is right now. The semester is about to end and I need to keep going. I hope in December I will have more free time. That time, you never have enough of it. Sometimes I wish I could go back in time and to exactly everything different. haha You only learn best if you make your own mistakes. 
I was wearing my leather jacket today and felt very cold going back home from work. I need to unpack my winter jackets and start wearing them. But then I think I need to get my body used to the cold. You know when your on the country side and all the older people still where short t-shirts, whilst you feel like freezing to death. hahah Well usually I am that person who’s always hot, the only one wearing a t-shirt in work. : ) Good night guys.

Hallo. Ich versuche gerade die Arbeit für heute zu Ende zu bringen.  Meine Augen tun schon weh vom Gazen Tag. Ich habe in der Arbeit in den Bildschirm gestarrt und mache es nach der Arbeit für die Uni. Das Semester neigt sich dem Ende zu also muss ich noch etwas gas geben. Ich hoffe ich habe mehr Zeit im Dezember. Diese Zeit, von der man nie genug hat. haha Manchmal möchte ich die Zeit zurückdrehen und alles Anders machen. Wie man so schön sagt, aus eigenen Fehlern lernt man ab besten. ‘
Als ich heute von der Arbeit Heim kam, wäre ich fast erfroren. Ich muss morgen meine Winterjacken auspacken und diese anfangen zu tragen.  Andererseits denke ich mir, ich muss mich abhärten. Kennt ihr das wenn ihr am Land seid und all die Leute ein T-Shirt tragen, wobei ihr euch dent ihr erfriert gleich vor Kälte. haha Ich möchte einer von ihnen sein! Ich bin generell die wenige der immer warm ist, und in Kurzen Ärmeln in der Arbeit herumrennt. : ) Gute nacht Leute.